Η εξωτερική ομορφιά,
συνήθως, κρίνεται καθαρά υποκειμενικά… όπως τα περισσότερα θέματα στη ζωή
άλλωστε.
Καθένας βλέπει ως όμορφο, ότι αρέσει στα μάτια του και μόνο.
Εσύ αλήθεια,
ποια άποψη έχεις για την ομορφιά;
Έχεις αυτό
το κριτήριο ως προϋπόθεση για την συναναστροφή σου με τους ανθρώπους;
Εστιάζεις
κυρίως στα εξωτερικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων, στην εσωτερική ομορφιά ή
είσαι από εκείνους που έχουν μια πιο αντικειμενική άποψη κρίνοντας έναν άνθρωπο
βάσει του παραπάνω συνδυασμού;
Σκέψου…
Τι όμορφο
βλέπεις γύρω σου αυτή τη στιγμή;
Υπάρχει κάτι
που όταν το κοιτάς γαληνεύει την ψυχή σου;
Ποια είναι η
άποψη που έχεις για τον εαυτό σου;
Έχεις όμορφα
χαρακτηριστικά;
Ως άνθρωπος,
έλκεις ή απωθείς τους άλλους ανθρώπους;
Ξέρεις…υπάρχουν
γύρω μας άνθρωποι πολύ όμορφοι!
Όμως πως
εξηγείς το γεγονός, πως, ενώ κάποιοι άνθρωποι διαθέτουν αντικειμενικά, το
φυσικό δώρο της εξωτερικής ομορφιάς, είναι σε πολλούς ανθρώπους αντιπαθείς,
ψυχροί και αδιάφοροι;
Κι από την
άλλη πλευρά, υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν τόσο όμορφα ή συνηθισμένα
χαρακτηριστικά, όμως σε τραβούν κοντά τους σαν μαγνήτες.
Αυτό
συμβαίνει γιατί, η ομορφιά κάθε ανθρώπου, η ουσιαστική ομορφιά, βρίσκεται μέσα
του, μέσα στην ψυχή του.
Το σώμα είναι ύλη…φθείρεται με το χρόνο, όσο κι αν
προσπαθεί κανείς να το διατηρήσει… το σώμα αλλάζει, αλλοιώνεται.
Η ψυχή όμως,
δεν φθείρεται, δεν χαλάει, δεν βγάζει ρυτίδες... κι όταν μια ψυχή είναι όμορφη
εσωτερικά, το ίδιο, ίσως κι ακόμα περισσότερο όμορφη θα μένει όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Κι όσοι, με
μια ματιά, έλκονται από το λιγότερο αντικειμενικά όμορφο, είναι γιατί έχουν
μάθει να μην κρίνουν με την όραση, αλλά κυρίως με την διαίσθηση.
Ο εσωτερικός
κόσμος είναι ο μαγνήτης που τραβά κοντά σου τους ανθρώπους,σε αντίθεση με την εξωτερική ομορφιά που
είναι απλά η διαφήμιση…
Γιατί μπορεί
ένα προϊόν να έχει καλή προώθηση και να κερδίζει τις εντυπώσεις…όμως όταν τελικά το πάρεις, να αποδειχτεί
σκάρτο ή να μην ανταποκρίνεται τελικά στις προσδοκίες που υποσχόταν, απ' το τρέιλερ, πως θα σου καλύψει...
Το ίδιο
ακριβώς συμβαίνει και με τους ανθρώπους. Όσο προσεγμένη και να είναι η
«διαφήμιση», αν το «προϊόν» δεν είναι καλής ποιότητας… κάποια στιγμή γίνεται η
απόσυρση και εν συνεχεία η αντικατάσταση του….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου